7 MASALAH UTAMA LELAKI DI MALAYSIA selesai dengan Herba Pak Mie ni.

Tak caya lagi? Cuba tengok video kat bawah ni

TUAN ADA MASALAH MACAM NI KAN ??

Dah putus asa cuba macam-macam cara tapi tak jadi lansung??

Tuan!! Mintak tuan cuba ja Ramuan Rahsia dari kampung ni.

Lepas tu, tuan nilai sendiri nikmat apa yang tuan dapat rasa..

HASHIM
HASHIM @sungaibuloh
Read More
"Saya dah cuba, memang ini macam 👍👍"
Mokhtar
Mokhtar @tanjungkarang
Read More
"Pacak Mudim memang terbaik."
Zaki
Zaki @batukikir
Read More
"Kawan saya bagu tahu, dia kata ubat pakmie pacak mudim ni bagus"
Mohd Noh
Mohd Noh@kajang
Read More
"Pacak Mudim pakmie memang powerlah"
Yazid
Yazid@temerloh
Read More
"pm saya, nak try. Kawan cakap bagus ubat pakmi ni"
Rasedi
Rasedi @klang
Read More
"Memang power, aku syorkan korang herba pak mie ni"
Kumarasamy
Kumarasamy@syahalam
Read More
"Saya sudah makan tuan 💪💪
Previous
Next

Ni Pak Mi nak bagitau sikit pasal Pacak Mudim ni

Orang yang ada masalah

  • Lemah tenaga batin
  • Cepat pancut
  • Kurang tegang
  • Tak tegang sebab kencing manis
  • Kurang bernafsu sebab penat bekerja

Makan cuma sebiji lepas makan malam. Selang 3-5 hari sekali untuk makan yang berikutnya. Banyakkan minum air masak supaya kesan lebih cepat. Dan jarakkan 3 jam dari ubatan hospotal.

Kesannya bergantung pada seseorang. Paling cepat 2 jam lepas makan. Paling lewat 4 jam akan rasa perubahan.

Sebotol ada 10 biji. Tapi makan cuma 3-5 hari sebiji. Jadi sebotol boleh tahan lebih dari sebulan.

Selamat dimakan. 100% herba dan 100% dibuat di kampung. 

Pazin
Pazin@chukai
Read More
"Alhamdulillah memang terbaik boss. Bgn pg je mst trpacak keras je. Pantang disentuh ckit mst mencanak je"
Azizuddin
Azizuddin @rawang
Read More
"Sentiasa bwk walaupun ditempat kerja. Terbaik, saya puas hati 👍👍"
Zulkifli
Zulkifli @tapah
Read More
"Pakmie, memang terasa lain. Batang makin keras"
Ibrahim
Ibrahim @seremban
Read More
"bahagia rasanya dah kembali muda remaja macam umur 18 th 😁😁. Kuat sangat jadi ganaz budak ni"
Abu kassin
Abu kassin@muar
Read More
"Terima kasih banyak atas produk pakmi ni. Mujarab dah ada perubahannya. hari-hari batang naik"
Hasrizal
Hasrizal@kertih
Read More
"Habis ni saya nak order lagi. Terima kasih pakmi"
Rashid
Rashid @rembau
Read More
"saya dah cuba herba + minyak kuda. Memang extra power. Abis sat gi repeat order 😅😆💪"
Wan Razak
Wan Razak @nilai
Read More
"Ya pak mi, setakat ni saya makan dan menampakkan hasil. Minyak kuda belum guna lagi. baru try herba. Memang bagus mudim ni"
Mazelan
Mazelan @dungun
Read More
"memang power pkmi, mlm td main, lepas pancut boleh naik lg btg sy'
Previous
Next

Bermula secara kecil-kecilan di kampung, dan sekarang sudah lebih 30 ribu pengguna di Malaysia

0
pengguna di Malaysia
"Lepas makan ni tak payah lagi nak mai rumah mintak Pak Mi urut"
Pak Mi
Herba Kuat

Tapi Pak Mi nak bagi 1 lagi benda hebat. Jangan risau bersih, suci dan halal

Tengok video ni. Pakmi nak bagi free ja

Pak Mie nak bagi percuma ja. Supaya luar dengan dalaman hangpa kuat balik.

Sapa cepat dia dapat. Minyak Kuda ni Pak Mie buat tak banyak .

Harga Pak Mie tolak dekat sini lebih dan berbaloi

HARGA PROMOSI INI SAH SEHINGGA

09/05/2021

ORDER SEKARANG !!

1 BOTOL PACAK MUDIM

RM80
RM 70
00
  • Free Postage
  • Bayar Pada Posman

2 BOTOL PACAK MUDIM

PERCUMA 1 BOTOL MINYAK KUDA
RM160
RM 100
00
  • Percuma 1 Botol Minyak Kuda
  • Free Postage
  • Bayar Pada Posman
Popular

3 BOTOL PACAK MUDIM

PERCUMA 2 BOTOL MINYAK KUDA
RM200
RM 150
  • Percuma 2 Botol Minyak Kuda
  • Free Postage
  • Bayar Pada Posmen
Repeat Tinggi

PERCUMA 1 lAGI FREE GIFT

Untuk setiap belian akan dapat..

panduan teknik & gaya edisi Orang Betul

Nanti PakMie letak dalam parcel ya

Boleh order dulu.Nanti bayar dekat posman masa barang sampai dekat tangan.
"Minta Semak Alamat Betul Betul Ya Tuan"

Boleh order dulu.Nanti bayar dekat posman masa barang sampai dekat tangan.